Mila's Journey

The Road Travelled

忽然想寫

2 則迴響

我老老實實寫好一篇文章已經是上世紀的事了!
一直都有寫私房秘密記錄,但那是亂七八糟,慘不忍睹的自我發洩,
現在開始,我會寫下這些日子以來的體驗,包括生活感想,書本,音樂,電影,宗教,New Age 等等。
熟悉我的朋友都知道,我所分享的,差不多必屬佳品啦 動畫快遞 
由於現在每天都修法,所以可以寫文章的時間不多啊,但我都會堅持每星期最少寫一篇的。
請各位熱切期待吧,呵呵 開懷大笑
 

2 thoughts on “忽然想寫

  1. 司徒小姐,
    上個禮拜份文章去左邊?
    唔好話要同我地去玩而冇時間喎~

  2. 就係啦,都係你地啦,同你地見完面之後,唉,無曬心機囉!個手提電腦又壞左,仲未整番~~
    加上呢個禮拜出左好多街,修法進度落後左,晚晚做2小時功課,做完都12點喇。
    甘,前日o岩o岩完左一期修法,所以今個星期時間會鬆動d。而且聼日應該可以攞番部手提電腦~~
    其實係有野想寫架,想寫今年拜山感想,仲有朋友忽然感嘆‘生活的意義’,令我都有感想發架,
    小玉,請你狗候狗候,呵呵…

發表迴響

